Xu Ming, wiceprezes wyższego szczebla SANY Group zajmującego czołową pozycję w przemyśle produkcji urządzeń najwyższej klasy, wygłosił niedawno przemówienie programowe skierowane do liderów branży, podkreślając trzy kluczowe czynniki sukcesu spółki SANY: wzrost napędzany przez innowacje, nacisk na efektywność kosztową projektów oraz obsługę ukierunkowaną na klienta.
W swoim przemówieniu Xu Ming podkreślił sukcesy, jakie spółka SANY odniosła w ostatnich latach, m.in. 330-krotny wzrost w ostatnim dwudziestoleciu, wpisanie na listę Forbes Global 2000, budowę dwóch „fabryk latarni” oficjalnie certyfikowanych przez sieć Global Lighthouse Network Światowego Forum Ekonomicznego (obecnie są to jedyne dwie takie fabryki w światowym przemyśle ciężkim) oraz miano jednego z najlepszych pięciu chińskich i 80 światowych przedsiębiorstw innowacyjnych. Następnie Xu wskazał jeden z głównych powodów tego sukcesu – silna wiara kierownictwa w innowacyjność oraz ciągłe inwestycje spółki w badania i rozwój.
„Najlepszy współczynnik jakości do ceny jest najważniejszym elementem naszej przewagi konkurencyjnej – powiedział Xu – Pomagamy klientom zaoszczędzić co najmniej 30% kosztów operacyjnych”.
Jeśli chodzi o zrównoważony i stały rozwój, Xu obiecał, że SANY zawsze będzie traktować obsługę serwisową jako najwyższy priorytet w tworzeniu maksymalnej wartości dla klientów: „Klienci SANY nie powinni nigdy martwić się o serwis czy dostępność sprzętu. Cały nasz sprzęt musi być objęty odpowiednim serwisem i wsparciem”.
W zeszłym roku oprócz regularnej, konwencjonalnej konserwacji maszyn uruchomiono ogólnoświatową kampanię serwisową „Green Action”, która obejmowała bezpłatny remont generalny sprzętu wycofanego i zapomnianego. Xu dodał również, że firma SANY utworzyła 8 regionalnych centrów logistycznych części zamiennych na świecie i jest gotowa, aby realizować pilne potrzeby klientów z całego świata.
Najważniejsze punkty przemówienia Xu można obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=_nxT5_mTEl8&t=170s